Ensalada de Rúcula, salmo fumat i formatge fresc


Hui he eixit al pati i la Rúcula m'ha sorprès amb el groc de les xicotetes flors. De seguida he pensat en una ensalada.
A la nevera quedava Salmó fumat de l'últim que vaig preparar. He descobert que a la casa de congelats venen uns talls de salmó desespinat d'una mida adequada per una menjà. Van en paquets de quatre unitats. A mi em va molt bé per preparar el salmó fumat, perquè així preparem les racions que necessitem, no tinc que anar a buscar-lo a la pescateria, sempre el tinc a l'abast en el congelador, i com el prepare en la sal fumada 24h , no molesta preparar el necessari d'un dia per a l'altre.
També tenia a la nevera una peça de formatge fresc. El que m'agrada és el de tota la vida: El de servilleta de la Llosa de Ranes, però aquest és de Burgos i no esta malament.
Sols queda la sal, el pebre negre i l'oli d'oliva i tenim una apetitosa i estètica ensalada. Que el menjar entra pels ulls.

Comentaris

Entrades populars